Камбуров, Влъчков и Ерменков са победители в Долна Митрополия

Камбуров, Влъчков и Ерменков са победители в Долна Митрополия

Няма изненади! Пламен Камбуров (Вромос) с Мицубиши Лансер Ево 9 в серия Макси, Иван Влъчков (К-2 рейсинг) с Хонда Сивик в Туринг и Ерменко Ерменков (Джордан рейсинг) със Ситроен Саксо  в Спорт спечелиха победите в 5-ия кръг от националния шампионат на затворен маршрут на пистата в Долна Митрополия. Въпреки малкият брой автомобили, които участваха – само 19, отделните надпревари бяха много интересни.

Както и на предишния кръг в Стара Загора, Ерменко Ерменков не даде възможност на конкурентите му да се си „поемат въздух“. Той спечели убедително и двата манша, като взе и бонус точките за най-бърза обиколка. С този успех Ерменко излезе на трето място във временното класиране. Втори се класира Симеон Симеонов  (Казанлък Моторспорт) с  Хонда Сивик, който взе 36 т. и продължава да бъде лидер във временното класиране два кръга преди края на шампионата. Трети се класира Искрен Веселинов (Хоби кар) с Хонда Сивик. Той и Деян Куманов също с Хонда Сивик имаха равен брой точки – по 27, но общото време на искрен е 22:81,631, а на Деян – 22:85,774.

Младият Иван Влъчков бе без конкуренция на трасето. В Туринг бяха 3 автомобила, но още в първия манш колата на Стоян Апостолов (Елена рали тим) – Хонда Сивик, получи повреда в клапаните и той отпадна. Във втория манш не стартира. Не можа да завърши и Божидар Георгиев. Туринг караха заедно с автомобилите от серия макси.

За първи път през този сезон, Илия Царски (Автоцар) спечели манш. Това стана след драматичен обрат в първата надпревара.

Втори финишира Пламен Камбуров – на 3.144 сек, а трети – пловдивчанинът Константин Маршавелов – на 35.602 сек. Състезанието започна с напълно очаквания превес на Пламен Камбуров от екипа на Вромос, с Мицубиши Лансър Ево 9. Той, както и стартиралия от първа позиция лидер във временното класиране Константин Маршавелов (КА2 Рейсинг) с  Мицубиши Лансър Ево 10, бяха изненадани на старта от Царски, който за кратко дръпна напред. След това нещата обаче Царски изостана на 3-о място, а на правите участъци Камбуров дърпаше напред, а Маршавелов го натискаше в бавната час на пистата. На 3-ата обиколка между двамата имаше кратък контакт. Така колата на Маршавелов бе тотално повредена в задната лява част – полуоска, амортисьор, спирачен диск, окачване… всичко бе разбито. От тази катастрофа се възползва Царски, който спечели серията следван от Камбуров и Маршавелов.

Във втория манш царски отново взе старта, но Камбуров бе по-бързия пилот и спечели серията, взе бонус точка за най-бърз тур, а с това и състезанието като взе 44 т. С една по-малко и второ място остана Царски, а Маршавелов завърши с 31 и с бонуса за най-бърза обиколка в първия манш.