Историята на клуба започва през далечната 1977 година, когато все още юредически погледнато е бил част от отбора на СБА Бургас. През 1977 година, Кирил Петров и навигаторът му Кирчо Михалев управляват автомобил Москвич 408 в окръжният рали шампионат. Техни съотборници по това време са Павел Петров – пилот и Димитър Димитров навигатор, които разполагат с по-новата версия на руската машина – Москвич 412.

В годините, Кирил Петров и колегите му взимат участие и в други автомобилни дисциплини. През 1982 година, екипажа Кирил Петров и Павел Петров дебютират в републиканският приложен шампионат с Трабант 601. През 1986 същите се качват, в друг соц. автомобил, произвеждан в ФРГ – Вартбург 353. С по-големият брат на Трабанта, екипажът става вицешампион в приложните ралита още същата година.

През следващата 1987 година, същият екипаж участва в националният пистов и планински шампионат с ВАЗ 2101. През 1994 и 1995 година Петров старши и навигаторът му участват и в националният рали шампионат на България.

След идването на демокрацията в автомобилният спорт настъпват сериозни сътресения. За кратко време изгражданите с години държавни тимове се преобразуват в частни сдружения. Финансиране от страна на държавата липсва. Така се появява и автомобилният спортен клуб „Руди“, които се съсредоточава в картинг шампионата.

В последните години на соц. режима и зората на демокрацията, клубът активно развива дейността си в картинг спорта. За периода от 1988 до 1997 година през сдружението са преминали над 30 пилота. Техни треньори тогава са Кирил Петров и Павел Петров. Именно в този период първи стъпки в автомобилният спорт правят и двамата братя, синове на Кирил – Петър и Радко Петрови.

АСК Вромос е първият частен клуб – организатор на кръг от национален шампионат по автомобилизъм.

В периода от 2000 година до настоящият момент през клуба са преминали над 50 пилота. Клуба се развива във всички посоки на автомобилизма като има участници в националният пистов, планински, раликрос и дамски шампионат. Към момента АСК „Вромос“ е най-големият автомобилен клуб в България, с най-много действащи състезатели.

Кратка хронология

2016
ШАМПИОНСКА ТИТЛА В СЕРИЯ МАКСИ

През 2016 г. пилота на „Вромос“ – Пламен Камбуров, печели шампионската титла в най-силната серия „Макси“. В много оспорвано последно състезание за сезона, Камбуров носи най-значимото индивидуално отличие в клуба ни.

2002
ПЪРВИЯТ ОРГАНИЗАТОР

През 2002 г. клуба е първият частен клуб, който организира кръг от националния шампионат по автомобилизъм.

2001
ТРАНСФОРМАЦИЯ

През 2001 година е приет нов закон за спортните клубове. Всички сдружения към БФАС са пререгистрирани. В новия учредителен документ, СК „РУДИ“ е вписан с името Автомобилен Спортен Клуб „Вромос“.

1997 - 2000
ВИДЕНОВА ЗИМА

Политическата криза през 1996 дестабилизира до такава степен страната, че разтърсва всички нейни сектори. В този период лицензирането на пилоти и клубове, е последната грижа на министерството на спорта.  Кризата продължава до 2001 г., когато е приет нов закон за спортните клубове.

1990 - 1997
СК ``РУДИ``

Тандемът Петров / Михалев е сформирал ядро, което преминава в спортен клуб „Руди“. Тогава сдружението развива дейността си предимно картинг в шампионата. В този период започват кариерата си в клуба и братята Радко и Петър Петрови, синове на Кирил Петров.

1989
ДЕМОКРАЦИЯ

В края на 1989 година в България идва демокрацията. В страната започва преструктуриране. Частните дружества вече не са мит, а с тях идва и липсата на държавно финансиране.

1977-1989
ПРИЯТЕЛСТВОТО ПРЕРАСТВА В ОТБОР

В годините на социализма в тогавашната Народна Република България, тандема Петров / Михалев преминава през различни шампионати. Към онзи момент обаче, режима в държавата не позволява хора с едни и същи интереси да създават частни сдружения.

1977
НАЧАЛОТО

Екипажът Кирил Петров и Кирчо Михалев дебютира в окръжният рали шампионат. Към този момент тандема се е състезавал към СБА – Бургас.